Vpišite ključne besede

post

Ljudje smo ovce in prodajalci moramo to izkoristiti

Ljudje smo ovce in prodajalci moramo to izkoristiti

Soboto, 17. 12. 2016, smo preživeli v sproščenem vzdušju učilnice ABC Huba. A naj ne zavede začetna trditev. Kljub sproščenemu vzdušju smo se pogovarjali o zelo resni stvari, ki ne nazadnje odloča o usodi vsakega podjetja. Govorili smo o prodaji in izboljšanju prodajnih rezultatov.

Ljudje si najbolj zapomnimo pohvalo

Lovro Peterlin, direktor Linea Directa Communications, je idealen sogovornik o prodaji, saj dosega izjemne prodajne rezultate, obenem pa se zaveda, da poleg prodajnega talenta za uspeh potrebujemo tudi ogromno treninga. Zagovarja trditev, da v poslu ne predvidevamo, ampak testiramo, zato je bil njegov glavni nasvet, naj tehnike, ki nam jih je predstavil, takoj začnemo uporabljati v praksi.

Maša Zgonec, mlada podjetnica, ki se ukvarja s podjetniškimi izobraževanji mladostnikov, je predavatelja pohvalila in ga označila za enega izmed boljših: »Razlaga energično, ve, kaj dela, kaj govori, ima izkušnje. Všeč mi je, ker je govoril o praktičnih primerih, nas postavil v prodajne situacije in nas spraševal, da smo morali kaj povedati in nastopati. Super predavanje.«

Poleg pohval pa radi slišimo zanimivosti

Kot je bilo pričakovati, je pri prodaji še vedno najpomembnejša stranka. Če nam uspe pritegniti njeno pozornost s svojo specifično in relevantno ponudbo, smo tako rekoč na konju. A za pozornost strank se danes bori nešteto podjetij, z nenehno obkroženostjo z zasloni pa tako na videz lažji doseg strank postane precej težavna naloga.

Najlažje morda pritegnemo z drugačnostjo, z nečim novim ali zanimivostmi, ki izstopajo iz povprečja. Če na sprehodu po mestu ne opazite nobenega jumbo plakata, je to očiten znak, da nekje po pisarnah sedijo marketing majstri, ki ne opravljajo svojega dela.

slika-1A s katerimi zanimivostmi je udeležence pritegnil Lovro Peterlin? »Kako na podlagi poznavanja človekove psihologije preobrniti besede, da se sliši lepše, da deluje bolj estetsko,« je bil odgovor Tanje Jesenšek. Tudi Majo Ceglar so najbolj pritegnile tehnike prodajnega nagovora in uporaba jezika, ki napeljuje k nakupu: »Iz svojega vidika nisem imela dovolj tehnik, s katerimi bi lahko bila dovolj prodorna in jih uporabljala v prodajnih e-mailih. Ugotovila sem, da ko pišem e-maile, pogosto uporabljam negativne besede in tako sama izpodbijam vrednost produkta.«

Za konec vam zaupamo še eno skrivnost

Januarja bomo skočili v digital, na spletu bomo gradili skupnosti, se šli vsebinski marketing in vadili kreativno pisanje. Iz Red Orbita bo k nam prijadral Črt Podlogar in nam odpredaval svojo lekcijo o analitiki na družbenih omrežjih, natresel pa bo tudi nekaj zdravila za vaše ponesrečene e-mail kampanje. Preberi več in se prijavi na naslednji modul Y.business Social Media Marketing.

modul_marketing-01