Vpišite ključne besede

post

Kako postati Instagram influencer?

Kako postati Instagram influencer?

V Sloveniji imamo zgolj peščico posameznikov, ki se lahko pohvalijo z nazivom Instagram »zvezda« ali influencer. V tujini je biti influencer lahko tudi dobro plačan posel,  prav tako pa je opaziti trend po grajenju lastne blagovne znamke po drugih kanalih.

Moderna doba omogoča, da prepoznavnost dosegajo »navadni« posamezniki. Slava več ni povezana z glasbo, filmom in igro, temveč izvira iz različnih koncev. Družbena omrežja, kot je Instagram, omogočajo, da svojo strast z veliko truda tudi monetiziramo. Tako lahko spremljamo influencerje na področju športa, potovanja, lepotnih produktov, živil, iger, praktično vsega, kar predstavlja posameznikov življenjski stil.

Najboljša stvar na Instagram slavi? Omogoča soliden zaslužek, promocijske produkte in prepoznavnost, ki ne ovira vsakdanjega življenja. Slava brez tečnih zasledovalcev in vdorov v zasebnost.

Ali ste slišali že za Zach Kinga? Najverjetneje ne. 27 letni influencer, ki je zaslovel s svojimi Vine kompilacijami, je danes eden izmed najvplivnejših Instagramerjev. Ima namreč skoraj 22 mio sledilcev. Zraven Instagrama je dejaven tudi na Youtubu, slava pa mu je prinesla manjše vloge v filmih.

Instagram ima čez 800 milijonov aktivnih uporabnikov, večina (kar 80%) jih prihaja izven USA.Hootsuite

Z ogromno bazo uporabnikov, ki se nahajajo izven USA, predstavlja Instagram potencial za uspeh tudi za influencerje iz manjših držav. Ni važna narodnost, politično prepričanje ali izobrazba – važne so odlične fotografije in koncepti.

Kljub razširjenosti po celem svetu, pa je vrh lestvice najbolj popularnih Instagram računov še vedno rezerviran za zvezdnike svetovnega kova. Največkrat všečkana objava leta 2017 je fotografija Beyonce, s katero je razkrila svojo nosečnost.

Kljub zvezdnikom, ki imajo ogromne baze sledilcev, pa predstavlja Instagram dom vsakdanjim influencerjem. Osebam, s katerimi se lahko poistovetimo in jim hitreje verjamemo o uporabi sponzoriranih izdelkov. Se še spomnite fotografije Selene Gomez, na kateri srka Coca-Colo? Fotografija, ki je zlomila internet (in stala Coca-Colo najmanj 550.000 USD), pa ima na znamko manjši pozitivni učinek, kot si ga je podjetje želelo.

 

Objave, kot je fotografija od Selene Gomez, so preprosto preveč popolne, da bi se lahko posamezniki z njimi identificirali. Ena od manjših raziskav je celo pokazala, da je uporaba #ShareaCoke doprinesla večjo prepoznavnost branda znotraj Instagram skupnosti kot draga profesionalna fotografija.

 Kje je naš prostor v prihodnosti Instagrama?

Razvoj platforme prikazuje jasno smer: ecommerce. Dejstvo je, da predstavlja dom različnim oglaševalcem, ki želijo svoj brand vzpostaviti izven klasičnih okvirjev. Raziskava Hootsuita je namreč pokazala, da kar 75% uporabnikov obišče spletno stran produkta videnega na Instagramu. Social Sprout pa ocenjuje, da je že 7 od 10 hashtagov brandiranih.

Z razvojem Instagrama v oglaševalsko (in prodajno) platformo, pa se razvija tudi koncept oglaševanja. Če se večje znamke za svoje predstavnike izbirajo zvezdnike svetovnega kova, pa manjše znamke raje izberejo povprečne posameznike. Ti so lažje dostopni in imajo večji vpliv na njihove kupce.

Kako zaslužiti z Instagramom?

Številke so pomembne. Najpomembnejši fokus je na tem, kako pridobiti čim več sledilcev.

Najlažje je to storiti z izborom nišnega trga – kateri je naš najljubši interes, ki ga želimo pokazati širši množici. Dobro se je aktivno vključiti v Instagram skupnost, v kateri si želimo uspeti. Ni dovolj, da objavljamo čudovite fotografije in duhovite citate. Moramo tudi komentirati in všečkati fotografije drugih, jim slediti, sodelovati v raznih izzivih in biti vedno na tekočem s trendi.

Namig: Na vrhu lestvice najbolj popularnih vsebin so hrana, šport (primarno fitnes), kozmetika in moda.

Enako pomembna je uporaba primernih oznak (hashtagov). Le tako bomo pridobili prepoznavnost med osebami in znamkami, ki nas še ne poznajo. Dobro je, če v iskalniku poiščemo seznam največkrat uporabljenih in iskanih hashtagov z naš trg in jih uporabimo. Ne bojte se jih uporabiti, raziskave kažejo, da je optimalno število oznak kar 10. Instagram pa je postavil omejitev pri 30 hashtagih. Veliko podjetij in ljudi pa še vedno uporablja zgolj dva ali tri.  Ne bojte se jih objaviti več, saj boste tako dosegli veliko večji krog uporabnikov. Pazite le, da bodo relevantni. #tbt (throwback Thursday) ali #love sta morda ena izmed najbolj popularnih hashtagov, ampak če naša fotografija ni neposredno povezana z njima, ne bosta imela večjega učinka.

Ko smo enkrat zbrali dovolj sledilcev, obstaja več možnih poti do zaslužka.

1) Promocije

Poiščemo podjetje, ki je pripravljeno sodelovati z nami in v svojih objavah promoviramo njihove izdelke ali specifičen produkt. V tem primeru bomo plačani glede na količino kupcev, ki so na spletno trgovino prispeli preko naše povezave.

2) Sponzorstvo

Tudi v tem primeru potrebujemo podjetje, ki si želi pomoč pri marketingu. V tem modelu nas bo podjetje ali redno plačevalo za objave z njihovimi produkti in ne po prometu. Sponzorstvo je lahko denarno, lahko pa smo plačani tudi v brezplačnih produktih ali storitvah, če se le fotografiramo z njimi.

3) Prodaja fotografij

Če so naše fotografije profesionalne kakovosti, se jih splača zavarovati z vodnim žigom. Pod fotografijo napišemo kontaktne podatke in dejstvo, da smo pripravljeni fotografijo prodati. Podjetja jih bodo morda kupila in uporabila v promocijske namene.

4) Samopromocija

Instagram uporabimo kot platformo za oglaševanje lastnega produkta ali storitve.

5) Prodaja celotnega Instagram računa

Če ste zbrali na tisoče sledilcev, potem pa ugotovili, da vam delajo samo preglavice- ne skrbite, delo ni bilo zaman! Lahko se odločimo za prodajo celotnega Instagram računa nekomu, ki oglašuje v podobni niši.

Zgoraj objavljen seznam predstavlja zgolj par možnosti kako izkoristiti potencial najhitreje rastoče platforme. Si želite postati profesionalci v Instagramu in pritegniti čim več sledilcev?

Pridružite se nam na Y.business delavnici: Postani Instagram zvezda, kjer bo Bojana Ksela predstavila svoje izkušnje in znanje Instagrama.