Vpišite ključne besede

post

Kako se lotiti optimizacije spletnih strani?

Kako se lotiti optimizacije spletnih strani?

Glede na to, da je blog pri vas vzbudil zanimanje predvidevam, da veste kaj je SEO. Za tiste, ki niste prepričani, naj vam malo osvežim spomin.

SEO je postopek s katerim izboljšate prikaz vaše spletne strani na iskalniku na čim višjo pozicijo oz. prvo stran. Iskalni rezultati so plod neplačanih objav, so torej organski. To za vas pomeni več obiskovalcev na vaši spletni strani in posledično več potencialnih strank.

Kako se kot začetnik sploh lotiti SEO – optimizacije spletnih strani?

Prvi korak: On-site optimizacija.

On-site optimizacija predstavlja sicer le 25% celotne SEO, a je pomemben temelj širše off-site optimizacije. V prvem koraku je potrebo optimizirati celotno spletno stran. 

Začne se že z izbiro imena domene in končnice. V kolikor  boste poslovali le v Sloveniji je smiselno uporabiti končnico -.si.

Če je možnost, tudi domeno vključite v ključno besedo. Domena oz. URL povezave pa naj bodo čim krajše. Google preferira kratke in preproste zapise. Tega se držite tudi pri podstraneh. URL zapisi podstrani naj bodo kratki in smiselni.

Sledi nabor pravih ključnih besed, s katerim pripeljemo na stran ljudi/ bralce/ kupce. Določanje le teh naj temelji na predhodni analizi (določite tiste z največ številom iskanj) in naj ne bodo preveč splošne (nizka stopnja konkurence). V ta namen priporočam orodje Google AdWords Keyword Tool. Ključne besede nato vključite v kvalitetno vsebino, a jih ne vključujte preveč, saj lahko s tem naredite že več škode kot koristi.

Optimizirajte naslove in meta opise. Ti naj tudi vključujejo ključne besede kolikor se da.

Ne pozabite na relevantno poimenovanje vseh multimedijskih datotek (videi, slike..), ki jih naložite na spletno stran.

Uredite tudi robots.txt datoteke (z njimi sporočimo spletnim pajkom katere vsebine naj ignorirajo), zemljevid spletne strani. Koda v ozadju strani naj bo čim bolj preprosta, uredite pa tudi povezave z analitičnimi orodji, ki jih uporabljate.

Naklonjenost Google-a pridobite tudi s kvalitetno vsebino na vaši strani, z omenjanjem znamke, s preverjenimi povezavami na vašo spletno stran z drugih spletnih strani in dizajnom prijaznim uporabnikom (UI).

Drugi korak: Off-site optimizacija.

Ta predstavlja vse kar se dogaja izven vaše spletne strani. Spletni iskalniki tudi pogosto spreminjajo algoritme zato je ta vrsta optimizacije bolj kompleksne narave in zahteva sprotno seznanjanje z novostmi.

O tem bo v torek, 5. junija na Y.business delavnici spregovoril tudi SEO strokovnjak, z več kot 10 letnimi izkušnjami, Peter Mesarec.

In kaj je bistvo off-site optimizacije? Veliko težo imajo relevantne in kredibilne vsebine na vaši strani ali na straneh, ki nato vodijo na vašo spletno stran. Na podlagi tega namreč Google prepozna ali je vaši strani za zaupati. Bodo obiskovalci na njej dobili kar obljubljate? Vas priporočajo na drugih straneh? Za večanje števila povezav so povezujte z blogerji, forumi, socialnimi omrežji, spletnimi imeniki, drugimi portali in mediji.

Še en namig. Vaš trud za optimizacijo spletne strani bo z večjo verjetnostjo poplačan če boste sproti merili in analizirali rezultate, ter na ta način tudi taktično delovali naprej. V pomoč vam bo Google Analytics orodje.

Skratka, poskušajte čim več različnih pristopov, dokler ne najdete učinkovitega. Ne zanemarite niti neprestanega učenja, saj se v tem svetu pravila hitro spreminjajo.

Se beremo na prvi strani Google iskalnika! 🙂