Vpišite ključne besede

post

Milenijci ne iščemo dobrih služb, ampak dobre šefe!

Milenijci ne iščemo dobrih služb, ampak dobre šefe!

Ljubljana, 14. marec 2016 – V četrtek, 10. marca 2016 se je v Zavodu Ypsilon odvila druga Member2Member delavnica na temo osebnega znamčenja. Vodila sta jo člana Zavoda Ypsilon Žiga Komac in Matic Moličnik, ki sta nam predstavila pomembnost znamčenja in nasvete o tem, kako jih razvijati.

Projekt Member2Member je zasnovan za člane Zavoda Ypsilon in je namenjen deljenju znanja, ki ga imajo člani drug z drugim. Vsak mesec je organizirana delavnica, ki jo vodi eden od članov s področja, katerega strokovnjak je. Na tak način se  znanja in izkušnje, ki jih  imajo člani delijo v okviru skupnosti, obenem pa se tudi poveča aktivacija mladih.

Znamka je vsaka slika, gesta, ki jo komuniciramo in se preprosto zgodi. Vendar pa je to le začetek, če imamo nadzor, odraža to, kar hočemo mi. Za njen nadaljnji razvoj potrebujemo strategijo in vizijo ter orodja, ki nam pomagajo pri rasti. V današnjem času so močno orodje spletna družbena omrežja, ki nam omogočijo povečanje prepoznavnosti in poslovno rast. Eno izmed teh je LinkedIn, ki nas poveže z bodočimi delodajalci, investitorji ali kupci, nam je povedal Žiga. Nadalje svetuje tudi včlanitev v skupine na tem omrežju. Tam namreč najdemo najrazličnejša področja in ljudi z istimi interesi.

Znamčenje ali osebno znamčenje? Ne glede na to, ali imamo znamko, ali pa smo znamka mi sami, moramo vedeti, kaj želimo. Dober primer osebnega znamčenja je ameriški podjetnik Donald Trump. Le kdo ga ne pozna? Odkar se je lotil zadnjega velikega projekta – kandidature za ameriškega predsednika, ga namreč poleg Amerike pozna tudi skoraj vsa Evropa.

»Za razliko od nekaterih predavanj, ki so razvlečena, izveš pa bolj malo uporabnih stvari, je bilo včerajšnje predavanje zelo dobro. V kratkem času je bila predstavljenih večina pomembnih strategij, ki vplivajo tako na osebni, kot tudi na podjetniško znamčenje. Predavatelja sta vključevala tudi lastne zgodbe, zaradi česar ni vse temeljilo le na teoriji, ampak je bilo vse še praktično podkrepljeno.« Blaž Povše, član Zavoda Ypsilon in udeleženec delavnice.

Osnova vsake znamke je dobra komunikacija. Če namreč komuniciramo pravilno, bodo naša sporočila dosegla svoj cilj. Dober primer nam je Matic pokazal kar iz osebne izkušnje. Ko se je potegoval za trenutno delovno mesto je namreč napisal zelo zanimiv in drzen e-mail, v katerem je obrazložil, zakaj je primeren kandidat. Bodite torej drzni in kreativni ter si upajte.

»Izredno sta mi bila všeč predavatelja, saj sta znala ustvariti in povezati celotno predavanje v posebno zgodbo. Všeč mi je bila sama struktura predavanja in izpostavitev bistva kot element marketinga ter bistva kot zakaj. Veliko je dodal vsemu skupaj tudi primer prošnje za delo in nekaj drugih primerov, saj skozi take malenkosti publika veliko lažje razume, kar predavatelj želi povedati. Namreč ravno te primeri so stvari, ki manjkajo pri večini tovrstnih predavanj.« Rok Slama, udeleženec delavnice in član Zavoda Ypsilon

Milenijci ne iščemo dobrih služb, ampak dobre šefe. Ti nam namreč pomagajo rasti. Dandanes lahko v svoj poklic spremenimo praktično karkoli, če le imamo ideje in načrt. Zato ob sebi potrebujemo osebe, ki nas spodbujajo.

Če bi tudi vi radi osebnostno in poslovno rasli, si oglejte prednosti članstva v Zavodu Ypsilon. Več informacij najdete na spletni strani www.ypsilon.si in na e-mail naslovuclanstvo@ypsilon.si.

Lenka

Fotografija 1: NaY Ypsilonovka Lenka Gložančev

ZM

Fotografija 2: Žiga Komac in Matic Moličnik, člana Zavoda Ypsilon, ki sta izvedla delavnico