Vpišite ključne besede

post

Ni marketinga brez analitike

Ni marketinga brez analitike

Ljubljana, 16. maj 2016 – V petek, 13. in soboto, 14. maja je v prostorih Acceleration Business City HUBa potekal Y.business vikend seminar Marketing Dips and Tricks. Predavatelji so z nami delili skrivnosti marketinga in nas naučili osnov za pripravo učinkovite marketinške strategije.

V petek so bili z nami Matic Moličnik (Success Coach v podjetju FrodX in član Zavoda Ypsilon), Tadej Černivec (direktor podjetja IPRC d.o.o. in korporativni partner Zavoda Ypsilon) in Tanja Janjilović (strokovnjakinja za digitalno komuniciranje v podjetju Toyota Slovenija).

Matic Moličnik nam je predstavil osnovne pojme marketinga in nas popeljal skozi proces nakupne odločitve, ki zajema več faz: zavedanje, obravnavo strank, nakup, zadržanje strank in promocijo. Namen marketinga je povečevanje prodaje in dviganje dobička, vendar je potrebnih tudi veliko meritev in analiz, če želimo resnično prepoznati uspešnost, ki jo prinašajo marketinške kampanje v podjetju.

Zakaj zaščititi svojo blagovno znamko? Na to vprašanje nam je odgovoril Tadej Černivec, ki je kot argumente izpostavil zagotovitev pravnega varstva, privabljanje zvestih kupcev in izboljšanje pogajalskega izhodišča v primeru investicije. Lažje dokazovanje lastništva je namreč osnova v primeru franšiz in dobra osnova za omejevanje ponaredkov. Predstavil je tudi vse možnosti procesa zaščite blagovne znamke, ki jih v Sloveniji imamo.
vsm majer

“Najprej bi rekel, da se počasi stereotip zadržanosti občinstva z mlajšimi generacijami razbija, jim ni več tako nerodno in so bolj odprti, več sprašujejo. Je pa seveda tudi stvar predavatelja, če jih zna spodbuditi in sproži zanimanje. Drugače pa je tudi, če je ex-katedra predavanje, ki je dolgočasno. Sicer upam, da so udeleženci, glede na odziv, ki sem ga dobil, odnesla nekaj od predavanj. Če je publika zadovoljna, sem zadovoljen tudi jaz.” dr. Marko Majer, direktor agencije Mayer McCann

Tanja Janjilović je opozorila na način komuniciranja izdelka/znamke na različnih tržiščih. Komunikacija mora biti prilagojena ciljni skupini in trgu, na katerem se izdelek/storitev pojavlja. Na kratko je predstavila proces preznamčenja, ki ga trenutno izvaja Toyota in pri tem izpostavlja pojem hibridni avtomobil. Pri vsakem komuniciranju znamke je pomembna verodostojnost, zato je ključno, da je komuniciranje premišljeno in iskreno.

V soboto smo dan začeli s predavanjem dr. Marka Majerja, direktorja agencije Mayer McCann in enega izmed pionirjev slovenske oglaševalske industrije, ki nam je podrobneje predstavil delovanje marketinške agencije. Brief je dokument, ki predstavlja osnovo za uspešno komunikacijo agencije in naročnika. Če je brief dobro pripravljen, je manjša možnost, da pride do šuma v komunikaciji, tako se obe strani prej uskladita glede rešitev.

vsm klemenfurlan

“Definitivno sem pozitivno presenečen nad dogodkom. Udeleženci so me presenetili, so bili zelo aktivni glede na to, da je bil zadnji dogodek v okviru vikend seminarja. Dobil sem par dobrih idej, z nekaterimi udeleženci se bomo sigurno še slišali. Bilo je uporabno tako za nas kot za vaše udeležence seminarja. Definitivno priporočam tudi ostalim.” Klemen Furlan, direktor podjetja Finančni trgi d.o.o.

Črt Podlogar, vodja projektov v podjetju Red Orbit, nam je predstavil digitalno komuniciranje in pomembnost analitike ter Google orodij, ki nam pomagajo pri spremljanju naših kampanj. Na koncu pa so se udeleženci preizkusili še v praktičnem izzivu. Klemen Furlan, direktor  podjetja Finančni trgi d.o.o. je pripravil brief, udeleženci pa so imeli eno uro časa, da so pripravili kreativne rešitve. Tako so se sami postavili v vlogo marketinške agencije, ki mora za naročnika rešiti problem.

vsm crtpodlogar

“Vikend seminar se mi osebno zdi super, najprej zaradi tega ker je super videti toliko mladih ljudi, ki so navdušeni in jih zanima to znanje in predvsem da imamo nekoga, ki nabira na kup tiste, ki smo pripravljeni to znanje deliti. Super se mi zdi tudi to, da tukaj ni le neko generično podajanje informacij in znanja, temveč je veliko tudi praktičnih izzivov na konkretnih primerih.” Črt Podlogar, vodja projektov v podjetju Red Orbit

vsm tadejcernivec

Tadej Černivec, direktor podjetja IPRC d.o.o. in korporativni partner Zavoda Ypsilon

vsm skupinska

Skupinska fotografija udeležencev