Vpišite ključne besede

post

Oglašuj na spletu!

Oglašuj na spletu!

Črt Podlogar iz Red Orbita je za člane in članice Zavoda Ypsilon v soboto, 21. januarja 2017, pripravil izjemno zanimivo predavanje o oglaševanju na spletu. Tematika je pritegnila širok krog udeležencev, hvala vsem in upamo, da ste se naučili veliko novega!

Kaj je digitalizacija in kaj spletna analitika?

V uvodnem delu predavanja se je Črt osredotočil na nekatere osnovne definicije, da bi tudi tistim brez podlage omogočil čim lažji skok v digital. Kar nas je najbolj zanimalo, so konkretna orodja, s katerimi bomo lažje dosegli stranke in jih prepričali v nakup. Zato nam je Črt odpredaval lekcijo o trendih na spletu, o orodjih za analizo vedenja uporabnikov na spletu in o življenjskem ciklu stranke.

Znaš brati misli svoji stranki?

Spet se je pokazalo, da je stranka kralj in da moramo za dobro prodajo poznati njene želje, potrebe in način iskanja po spletu. A ne samo takrat, ko že kupuje naš produkt, temveč ko šele začne razmišljati, da bi ga morda potrebovala.

Dober oglaševalec pozna več trikov za vsako fazo nakupa, upošteva pa tudi trende, letne čase, sezone za določene izdelke in celo čas nakupa. Samo zanimivost: večino nakupov Slovenci opravimo med pondeljkom in petkom od 7h do 16h in ne v prostem času, kot bi morda pričakovali.

Kako pripraviti dobro strategijo oglaševanja?

V praktičnem delu seminarja smo postavili svojo oglaševalsko kampanjo s Facebookovim orodjem Ads Manager. Črt nam je predal dovolj poglobljeno znanje, da lahko začnemo koristiti prednosti plačevanja objav na Facebooku. Ob tem smo si ogledali še dva praktična primera naših članic. Prvi je primer Ane Šali, ki se ukvarja s promocijo spletne trgovine Steklarstvo Jugovic. Ker želi povečati konverzijo, smo ugotavljali, kakšne vrste oglasov bi najbolj pritegnile kupce steklenih izdelkov. Tamari Žarn, ki bi želela povečati predvsem obisk fizične trgovine, pa je dal Črt nekaj nasvetov za akcije, s katerimi bi to lahko dosegla v kratkem času.

Pridi februarja, hekaj čas!

V preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako odpreti podjetje, ga grafično predstaviti, prodati in oglaševati produkte, zato je v teoriji naše začetno mikro podjetje že precej zraslo. Ker se širi, je dela vedno več in naučiti se moramo, kako upravljati s časom, zaposlenimi in financami.

Dober vodja ima dobro strategijo za kakovostno izrabo časa, zato se nam pridruži v februarju, ko bomo z Urošem Ferlinom postavljali višje cilje in iskali ravnotežje med prostim in delovnim časom. Do takrat pa se ne utopi v delovnih nalogah! Kmalu nasvidenje.