Vpišite ključne besede

Predavatelj

Brigita Žvikart

Brigita prihaja iz podjetja Mediatoolkit, največjega media monitoring startup podjetja v regiji. Mediatoolkit je globalna rešitev za napredno spremljanje spleta, ki jo je platforma G2 Crowd letos uvrstila med najbolj dobre ocenjene B2B storitve v Evropi.

V vlogi Customer Success Manager-ja Brigita zadnja 3 leta bdi nad uporabniško izkušnjo slovenskih naročnikov, ki v največji meri prihajajo iz sveta odnosov z javnostmi in marketinga. Poleg prodaje se ukvarja s pripravo različnih vsebin za uporabnike Mediatoolkita ter vse ostale, ki jih zanima industrija social listeninga.

Po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede in sociologije kulture na Filozofski fakulteti se je najprej podala v področje tekstopisja, oglaševanja in odnosov z javnostmi. Kasneje je skrbela za urednikovanje revije internega komuniciranja iz področja socialnega podjetništva ter poučevala švedščino.

Po njenem mnenju na uspešno prodajo vpliva več dejavnikov. Kot osnovo izpostavlja izvrstno poznavanje produkta, vztrajnost ter zmožnost empatije, ki nam pomaga, da na svet pogledamo iz uporabnikove perspektive in mu pomagamo reševati njegove izzive. Za uspešnost prodajnih procesov pa sta ključna seveda tudi usklajenost in motiviranost ekipe.

Ostali predavatelji