Vpišite ključne besede

post

Slavimo kreativnost, slavimo posel!

Slavimo kreativnost, slavimo posel!

Kreativnost postaja stalnica našega vsakdana – zagotovo vsaj tistih, ki delamo v poslu. Vsak dan znova je potrebno iskati inovativne in kreativne  načine: kako priti do novih strank, kaj drugačnega bomo ponudili obstoječim strankam, kako bomo optimizirali delovni proces in kako bomo izboljšali delovno klimo v podjetju.

Prav negovanje kreativnosti timov in posameznikov je ključnega pomena. Nekreativni timi in podjetja bodo počasi začela izgubljati kupce, saj ne bodo več sledila inovatorjem in leaderjem na trgu. Na trgu, ki se konstantno spreminja, so kupci čedalje bolj zahtevni in izobraženi, prav tako se je nakupna pot kupca zelo spremenila v primerjavi z 10 leti nazaj. Zato je prav, da slavimo in spodbujamo kreativnost v podjetjih. Še več; kreativnost je postala del posla, ne glede v kateri panogi oziroma industriji se nahajate, prav tako je pomembna v vseh delovnih procesih.

To ne pravim samo zato, ker se v našem podjetju vsak dan ukvarjamo z generiranjem personaliziranih in kreativnih marketinških produktov in ker sem po duši „marketingašica“, ki ljubi branding. Temveč zato, ker se zavedam, da je ustvarjanje novih idej glavna konkurenčna prednost v poslu. Če se osredotočim na branding, delo agencij in vseh nas v marketingu, sta brainstorming in kreativa ključnega pomena, to je naš posel. Zato moramo stalno iskati nove rešitve, poslušati uspešne zgodbe in ustvarjati odštekane produkte, vsebine ter storitve.

Ne zaspi, vklopi kreativnost!

Tamara Žarn, članica Zavoda Ypsilon