Vpišite ključne besede

post

Začni skromno, nato se postavi v velike čevlje

Začni skromno, nato se postavi v velike čevlje

V četrtek, 19. oktobra 2017, smo večer preživeli v vrhunski družbi na Y.business Success Storyu z Damjanom Kraljem, članom uprave in direktorjem za trženje in marketing BTC d.d.. Ob podpori SPIRIT Slovenija smo pripravili dogodek, ki nam bo še dolgo ostal v lepem spominu.

Podjetnik mora rešitve iskati z glavo

SPIRIT Slovenija je javna agencija za podjetništvo in razvoj, ki razpisuje programe za mikro in mala podjetja, v manjši meri pa pripravljajo nekaj razpisov za velika podjetja. Ukvarjajo se z mladimi in startupi, že vrsto let pa tudi z ženskimi podjetnicami, saj so želeli gospodinje in matere brez zaposlitve privabiti v podjetništvo, iz česar je zrasla že marsikatera uspešna zgodba.

Mag. Velko Glaner, predstavnik SPIRIT Slovenija, je nagovoril člane in članice Zavoda Ypsilon, študente, mlade podjetnike in podjetnice ter jih spodbudil na njihovi poti. Predstavil je programe, ki jih na poslovnem in podjetniškem področju podpira SPIRIT Slovenija, ter mladim svetoval: »Zastavite si vprašanja: Kaj znam, kaj lahko delam? Kakšno prihodnost si želim? To je osnovni del standardnih vprašanj, kjer se vse začne,« ter opozoril: »Če ne premislite dobro in nimate pametnega poslovnega načrta, se lahko opečete. Med mikropodjetji je v Sloveniji velik osip, ker ljudje za podjetništvo niso dovolj pripravljeni.«

SPIRIT Slovenija brezplačno izdaja tedenski bilten Moj spletni priročnik, ki ga najdete na spletni strani. Uporaben je za podjetja, ki se želijo internacinalizirati. Za podjetja v biltenu povzemajo informacije o dogodkih, konferencah, razpisih in najavah razpisov.

Uspešna pot kot motivacija mladim

Pogovor z Damjanom Kraljem smo začeli z uvodnim delom, kjer nam je gost večera predstavil svojo pot k uspehu. Še kot študent je začel delati v BTC-ju, kjer ga je pod okrilje hitro vzel g. Mermal, omogočili so mu izobraževanja v Nemčiji. Prve zadolžitve so iz leta v leto postajale bolj zahtevne, tako se je lotil tudi projekta Atlantis, kjer je bil največji izziv sestaviti ekipo sodelavcev. In kakšen nasvet je podal mladim, ki šele iščejo svojo pot? »Ko sem bil majhen sem se hecal, da bi bil športnik ali direktor, kot moj oče, nato se je vse zgodilo spontano. Včasih morda ni treba preveč razmišljati,« je povedal.

Kako postati direktor marketinga, je Kralja povprašala proaktivna članica Jerca Urbančič in odgovoril ji je, da sta najpomembnejša mreženje in znanje, obenem pa kredibilnost. Zastavljeni projekti se morajo sistematično nagrajevati, začeti je treba skromno, nato se postaviti v velike čevlje.

Družba BTC d.d. podpira trajnostno prihodnost

BTC City je najbolj prepoznavna blagovna znamka družbe BTC, a z razvojem postaja mnogo več kot le nakupovalno središče. BTC d.d. postaja dinamičen ekosistem partnerjev in projektov, s katerimi mesto priložnosti prerašča v inovativno mesto. Obsega poslovni, zabavni in športno rekreativni del. Projekti, na katere je direktor za trženje in marketing zelo ponosen so marketinška kampanja ABC Acceleratorja, podpora ženskim smučarskim skokom v Ljubnem ter Maraton Franja in podpora kolesarski ekipi BTC. Kot korporacija je BTC d.d. dinamična in podobna startupom, je povedal Kralj. Odlikuje jih dobra ekipa, v kateri se mešajo različni tipi zaposlenih, njihova skupna lastnost pa je pripravljenost za pametno tveganje.

Mentorstvo je pol poti do uspeha

Tudi Damjan Kralj je imel v življenju mentorje. Najprej se je učil kar od svojega očeta, uspešnega poslovneža, nato ga je pod okrilje vzel g. Mermal. Ker je sam hitro dobil priložnost, želi to vračati nazaj mladim. Perspektivne mlade prepozna po ogromno norih idejah, za katere pa morajo imeti tudi okviren načrt, kako bi jih izpeljali. Pri svojih mentorirancih pa je pozoren tudi na znanje tujih jezikov in zagon. »Izberite si podjetja, pripravite kakšno idejo in jim jo pošljite,« je podal zaključni nasvet, preden smo zaključili dogodek in mlade povabili k mreženju z gostom.